Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Autor
Chaczko Krzysztof
(1)
Dziwisz Marcin
(1)
Klimek Marek
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Sikorski Jacek
(1)
Sufa Beata
(1)
Wojniak Justyna
(1)
Włoch Anna
(1)
Zdebska Ewelina
(1)
Ślęczka Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia stanowi zbiór artykułów z zakresu procesu zarządzania, pomocy społecznej i pracy socjalnej. Uwrażliwia na złożoność problemów społecznych i trud poszukiwania właściwych rozwiązań. Z jej treścią powinni zapoznać się przede wszystkim praktycy działający w jednostkach pomocy społecznej i realizujący jej ustawowe cele. Szczególnie pracownicy socjalni - grupa zawodowa, której powierzono w ostatnich latach wiele zadań z zakresu pomocy społecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowanie zostało poświęcone analizie oryginałów i przekładów w wybranych utworach literatury fantasy oraz ich przekładach. W przewadze są to tłumaczenia utworów Andrzeja Sapkowskiego na język rosyjski. Potencjalnymi czytelnikami książki będą zarówno badacze zajmujący się lingwistyką przekładu, jak i osoby zaciekawione literaturą fantasy. Obszar, jaki obejmuje gatunek, cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem nie tylko młodych ludzi, ale i starszych odbiorców, a zainteresowanie to przekłada się nie tylko na rynek wydawniczy w Polsce i na świecie, ale również na multimedialne produkcje.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Opracowanie poświęcone jest trzem podstawowym kwestiom, jakimi są: wsparcie psychologiczno-pedagogiczne, uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i w końcu rozległy i trudny problem zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Autorzy skupiają się na szczególnie trudnym podmiocie jakim jest uczeń z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci i młodzież, która bez systemowej, interdyscyplinarnej i profesjonalnej pomocy nie jest w stanie realizować z powodzeniem obowiązku szkolnego, ale i rozwijać się i funkcjonować w wielu przestrzeniach własnej aktywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja dotyczy ważnego zagadnienia, jakim jest kreatywność człowieka, rozwijana w procesie edukacji. Autorka koncentruje się na kreatywności nauczyciela i uczniów na pierwszym etapie edukacji szkolnej. Rozwój kreatywności, cenny z punktu widzenia potrzeb współczesnej cywilizacji, wymaga wprowadzenia uczenia się o charakterze innowacyjno‑antycypacyjnym, a więc umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności myślenia i radzenia sobie w sytuacjach problemowych. Druga część pracy zawiera autorskie propozycje dotyczące metodycznych aspektów prowadzących do wyzwolenia i rozwijania kreatywności dzieci na szczeblu edukacji wczesnoszkolnej. W tej części Autorka skupiła się na dwóch wiodących kwestiach dotyczących twórczych zadań językowych i rozwijaniu potencjału twórczego uczniów. Zaprojektowane i omówione zadania są proste w realizacji, ukazane bardzo przystępnie, a ich nasycenie możliwościami kreatywnego myślenia daje mocne uzasadnienie do ich stosowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka porusza ważną zarówno z punktu widzenia badań naukowych, jak i względów społeczno-kulturowych problematykę związaną z dziejami oświaty w Polsce w ostatnich trzech wiekach. Zakres tematyczny tekstów – oprócz jednego, który ma naturę pedagogiczną – mieści się w przedmiocie badań historii wychowania i jej dwóch głównych nurtach: dziejach instytucji oświatowo-wychowawczych i dziejach myśli pedagogicznej. Poszczególne opracowania stanowią swoiste minimonografie oparte na solidnych badaniach historyczno-pedagogicznych, wymagających podbudowy źródłowej, co daje gwarancję ich wysokiego poziomu merytorycznego. Kluczowe problemy podejmowane przez autorów to: zagadnienia pedeutologiczne, działalność szkół i życie szkolne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej